torsdag 21 januari 2010

Vilken dag! vilket liv?

Idag har varit en mix av väldigt kreativa idéer och ganska mycket ångest. Jag har, efter mångt och mycket konstaterat att på ett privat plan blir 2010 ungefär samma sorts år som kanske 2008. Sjukt mycket jobb, ganska mycket skoj och, ja, sjukt mycket jobb helt enkelt. Men vafan, jag antar att 31 är det nya 29 och att jag har ett helt liv på mig för det där med privatliv. Vi har så sjukt bra saker på gång ju. Nä, då kan man inte hänga läpp antar jag. Nästa vecka åker jag till Angoulême, jag kommer sakna att ha Knut vid min sida där. Men bästa Joanna Hellgren är på plats där med sitt franska förlag. Det kommer förmodligen bli sjukt kul. Det gäller att pumpa upp energin rejält.

I natt fick jag äntligen fram en lokal för vår miniutställning i New York i år. Den blir på seriebutiken Rocketship i Brooklyn och ikväll fick jag tack vare Sara Granér äntligen fram en bra utställningsidé. Det är i alla fall i de här skyltfönstren vi ställer ut.

Ska bli sjukt kul att producera en första utställning i New York och extremt roligt då den kommer öppnas på releasefesten för Mats, Kolbeinns och Simons böcker som släpps av Top Shelf under festivalen.

Det är roligt att vara inne i en manisk period, men också lite tröttsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar