måndag 15 februari 2010



Vi fick den här infon från Emelie Östergren och det sprider vi givetvis så gärna.

Hej,

Detta är ett tillfälle att inte missa! Jag har länge försökt arrangera en föreläsning med min favoritkonstnär/serietecknare och nu har jag äntligen lyckats!

ATAK berättar om sitt konstnärskap och sitt arbete som serietecknare. Detta är i sammanband med en serieworkshop jag håller i med tema Karaktärsdesign. Där kommer dessutom tecknarna Austin English, Juliacks, Clara Johansson och Kolbeinn Karlsson hålla föreläsningar om deras serier och karaktärer.
Om ni vill delta i dessa kontakta mig eller Konstfack.

4:e mars kl 15.00 Konstfack, Mandelgren

M v h

Emelie Östergren
www.emelieostergren.se


www.windycornermag-austin.blogspot.com
www.juliacks.com
www.bessijelle.wordpress.com
www.pappacomics.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar